Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi seguiu navegant considerarem que n'esteu acceptant el seu ús.Més informació sobre les cookies Acceptar

Estratègia Turística de Palafrugell

La realització del document "Palafrugell, estratègia turística" neix de la voluntat de l'Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP) i l'Associació Turística de Palafrugell (ATP) d'intentar establir un full de ruta per al desenvolupament del turisme al municipi a mig i llarg termini. 

S'ha volgut obtenir un document que serveixi per establir les guies a seguir per al futur, permetent d'aquesta manera generar plans d'actuació anuals que s'ajustin de manera més coherent amb les circumstàncies de cada moment i a les voluntats del teixit social i empresarial del municipi. Així doncs, en el cas de Palafrugell, es constata el paper del turisme en el dia a dia del municipi degut a la transversalitat de l'impacte d'aquesta activitat econòmica en la major part d'actors del territori. 

De fet, avui en dia, el turisme a més de ser una activitat econòmica també esdevé un mecanisme de posicionament de ciutat a partir dels valors que aquesta transmet. D'aquesta manera, cal enfocar el desenvolupament turístic no només com un acte de desenvolupament econòmic, sinó també com un acte de consolidació i afirmació d'identitat, el qual repercuteix sobre la societat de l'espai en global. 

Consulta tota l'estratègia turística en els següents documents: 

Palafrugell, estratègia turística: Situació i recursos. 

Palafrugell, estratègia turística: Mercats i competència

Palafrugell, estratègia turística: Els turistes i els agents locals. 

Palafrugell, estratègia turística: Els reptes turístics. 

 

Amb la col·laboració de la