El Directori d'Empreses de l'IPEP està creat per tal de facilitar la recerca per part de possibles clients o empreses col·laboradores. Alhora permet millorar la visibilitat i posicionament als buscadors de les empreses del municipi.
A més d'aparèixer al nostre directori, també podràs rebre mensualment el butlletí de notícies de l'IPEP amb les novetats municipals per les empreses, convocatòries d'ajuts, oportunitats de formació, etc.
Inscriu la teva empresa:
Només has d'omplir el següent formulari d'empreses
Busques una empresa?
Per a qualsevol consulta o modificació de les dades incorporades, podeu trucar al 972 61 18 20.
|
|
![]() |
|
Nom: | Distribucions Abad Isern |
Adreça: | Carrer alzina surera, nº 2, nau 5 |
Població: | 17200 - Palafrugell |
Telf.: | 972303206 |
Web: | http://abadisern.com/index.php |
Descr.: | En marzo del 2001, y bajo la gerencia de Joan Carles Abad Isern (el menor de la familia), la empresa se trasladó a Palafrugell (Girona), a 7 km. de Begur. Se creó la nueva empresa Distribucions Abad Isern S.L. y dio comienzo una nueva etapa de crecimiento y expansión a lo largo de la provincia de Girona. Actualmente la empresa abastece aproximadamente a más de 1.000 clientes y los productos que distribuye son cubitos de hielo - marca registrada Glaçó -, pulpa tropical congelada - importada de Brasil -, helados artesanos - marca propia Gian Carlo y accesorios para la heladería -, turrones artesanos - marca propia Torrons artesans Can Maurici -, té en bolsitas piramidales y a granel importado de todo el mundo - marca propia 'Cool Tea' -, venta de maquinaria y mobiliario de hostelería, productos para la restauración, montaje integral de negocios de hostelería - presupuestos sin compromiso. Gracias a la calidad y servicio de distribucions Abad Isern S.L. la empresa ha ido incrementando sus productos para poder dar un servicio integral a sus clientes. |
La nostra pàgina web fa servir tècniques de tractament de la informació per oferir-te la millor experiència possible, incloent dades tècnicament necessàries per al seu funcionament. Algunes dades es fan servir de forma anònima per que puguis rebre publicitat personalitzada. Pots acceptar totes les cookies polsant el botó "ACCEPTAR" o configurar-les o rebutjar-les clicant a "CONFIGURAR".
Més informació a la nostra Política de protecció de dades i Política de Cookies.