En aquesta secció hi trobareu la formació vigent que organitza l'IPEP. La major part, surt publicada al primer i últim trimestre de l'any.
CONTINGUT:
Mòdul 1.-EVOLUCIÓ I IMPORTÀNCIA DE L'APARADORISME
Identificació de l'aparadorisme com a eina de comunicació del comerç al detall.
Explicació del paper de la digitalització a l'aparador.
Anàlisis de la imatge exterior de l'establiment.
Mòdul 2 -El mercat, la clientela i la marca.
Mercat, clientela i persones consumidores.
Diferència entre experiència de compra i experiència consumidora.
Anàlisi de conceptes d'identiat de marca i màrqueting aplicat al comerç minorista.
Mòdul 3 - Elements de l'aparador.
Identificació dels elements estruscturals d'un aparador.
Mòdul 4 - Tècniques de disseny d'aparadors.
Principis bàsics del muntatge d'aparadors.
Disseny de l'aparador.
Utilització de la creativitat per al disseny d'aparadors.
Mòdul 5 - Gestió i direcció de l'aparador
Identificació de l'aparadorisme estratègic
Planificació de l'aparador.
Treballadors/es (inclosos fixes discontinus), professionals, autònoms. Places limitades per a persones aturades.
Institut per el desenvolupament de la formació i l'ocupació