PALAFRUGELL PARTICIPA ALS #TASTEMOTION

15/11/2018

La Costa Brava es promociona a nivell internacional

Aquest 2018 el Patronat de Turisme Costa Brava ha estrenat un nou format de presentació de la destinació que ha resultat tot un èxit: el «TastEmotion».

Es tracta d’un muntatge audiovisual i sensorial per presentar la Costa Brava i el Pirineu de Girona, mitjançant un videomapatge (mapping) i un àpat elaborat pel xef del restaurant Casamar, Quim Casellas, amb una estrella Michelin.

El mes de març el van estrenar a Londres, van seguir el juny a París, setembre a Barcelona, octubre a Milà i novembre a Munic. A cada acte s’ha presentat l'oferta específica de productes, activitats i serveis d'alta gamma i exclusius de les comarques gironines a periodistes de turisme i agents de viatges d'agències especialitzades en cultura i enogastronomia, així com a agències organitzadores d'esdeveniments de turisme de negocis i de vacances de luxe.

Turisme Palafrugell ha participat al TastEmotion genèric-cultural de les ciutats de París, Milà i Munic per fer-hi conèixer l’oferta cultural, pasiagística i d’allotjament del municipi.

En els tres casos s’ha començat amb una sessió de networking a l’arribada dels participants, seguida d’una breu presentació en la qual es descriuen els principals atractius del municipi davant els 15 agents de viatge i periodistes convidats. Acabada la presentació, s’ha participat a l’àpat sensorial, durant el qual s’ha pogut seguir fent networking.

Uns dies després de l’acte s’envia un correu electrònic de seguiment als participants a l’experiència per oferir-los més informació sobre el nostre destí i mantenir així el contacte.

Amb la col·laboració de la