Palafrugell es promociona a França i el Regne Unit.

17/05/2018

L’Associació Turística de Palafrugell i l’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell es reuneixen regularment per consensuar un pla d’actuacions a dur a terme amb els ingressos de l’Impost sobre les Estades en Establiments Turístics (IEET). 

Les accions que es financien amb l’IEET han de complir unes directrius, principalment de caràcter promocional. En aquesta línia, es decideix participar als següents esdeveniments:

- “Industry Meets the Media” a Londres. Jornada de treball en la qual es concerten prèviament entrevistes amb periodistes i bloguers del sector viatges i que es duen a terme en franges de quinze minuts en un mateix espai el 12 de març. Es van realitzar fins a 28 entrevistes i, arran d’aquestes, s’ha atès a  la periodista experta de la zona Costa Brava del mitjà britànic The Telegraph, que va desplaçar-se a Llafranc per conèixer les novetats a nivell d’allotjament. També s’ha preacordat un viatge de premsa per la segona quinzena de setembre amb un periodista freelance que escriu per diversos mitjans. 

- “Workshop Costa Brava – Pirineus” a Manchester. El Patronat de Turisme Costa Brava Pirineus de Girona organitza un workshop el 12 d’abril per posar en contacte agències de viatge i tour operadors de Manchester amb prescriptors del sector. Palafrugell hi participa en representació de l’Associació Turística de Palafrugell per una primera presa de contacte amb les empreses participants. Es van establir 18 entrevistes de treball.

- “TastEmotion” a Paris. El Patronat de Turisme Costa Brava Pirineus de Girona organitza un nou format de treball anomenat Taste Emotion. Aquesta innovadora acció promocional és la presentació audiovisual i sensorial de la Costa Brava i el Pirineu de Girona mitjançant un mapping i un àpat especial elaborat pel xef del Restaurant Casamar, Quim Casellas, amb una estrella Michelin, i adreçat a un grup selecte d'agents de viatges i periodistes de mitjans de comunicació especialitzats del país. Aquesta acció, que se celebra el 13 de juny, forma part d'una estratègia promocional i comercial que s'acompanya d'una agenda -amb visites a les principals agències de viatges de la ciutat- i de l'organització de viatges de familiarització i de premsa a la tardor.

Amb la col·laboració de la