La Garoinada es presenta al Japó.

02/12/2015

Palafrugell i el seu producte estrella, les garoines, seran presents a Tòquio, el proper 16 de desembre, en el marc d’una presentació de la destinació de Catalunya organitzada per l’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona.

Amb motiu de la celebració de la FIFA Club World Championship Toyota Cup- Japan a la ciutat de Yokohama, l’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona, amb la col·laboració de Qatar Airwais, organitzen una presentació sobre la destinació de Catalunya davant d’uns 50 operadors japonesos i 20 media del món del turisme i l’esport.

Arran de la nominació de Catalunya com a Regió Europea de l’Enogastronomia 2016, el focus d’aquesta presentació també s’orienta a promocionar l’oferta enogastronòmica, així com el producte cultural i el turisme de shopping i creuers. I la Garoinada de Palafrugell, que enguany celebra la seva 25a edició, hi serà present.

Las presentació de la campanya gastronòmica La Garoinada permetrà donar a conèixer Palafrugell i els seus principals atractius turístics davant d’un públic especialitzat a la capital del sud-est asiàtic, un mercat molt interessat en aquest tipus de producte i amb molt potencial per explotar turísticament. 

Amb la col·laboració de la