Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi seguiu navegant considerarem que n'esteu acceptant el seu ús.Més informació sobre les cookies Acceptar

La Garoinada de Palafrugell es promociona al sud de França

24/01/2014
La Garoinada, una de les primeres campanyes gastronòmiques i una de les més conegudes de les comarques gironines, arriba a la seva vint-i-tresena edició amb una aposta decidida per la internacionalització de visitants. L’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP), organitzador de la Garoinada, ha endegat una campanya de promoció al sud de França amb l’objectiu de difondre tant la Garoinada en concret com, de retruc, Palafrugell com a destinació turística de qualitat. La Garoinada, una de les primeres campanyes gastronòmiques i una de les més conegudes de les comarques gironines, arriba a la seva vint-i-tresena edició amb una aposta decidida per la internacionalització de visitants. L’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP), organitzador de la Garoinada, ha endegat una campanya de promoció al sud de França amb l’objectiu de difondre tant la Garoinada en concret com, de retruc, Palafrugell com a destinació turística de qualitat. La campanya de promoció pretén atraure a nous visitants del sud de França i, més concretament, de les ciutats de Perpinyà, Tolosa de Llenguadoc i Montpeller a la nostra vila, així com fidelitzar els ja coneixedors dels seus encants. Per fer-ho, des de l’IPEP s’ha apostat per llançar una campanya radiofònica a France Bleu, la xarxa d’emissores locals de la radio pública Radio France, en les freqüències de les tres ciutats esmentades. També la revista Cap Catalogne dedicarà la secció La Balade del proper número de febrer a La Garoinada, atorgant-li un espai de tres pàgines. Per a dur a terme la difusió radiofònica, s’ha optat per fer una campanya original de promoció, diferent a les habituals falques publicitàries. En aquest cas, la Garoinada de Palafrugell serà present als programes matinals de les tres estacions locals com a subjecte d’un concurs a l’estil “trivial”, on les persones que encertin la pregunta diària relacionada amb la Garoinada entren en un sorteig on els guanyadors obtenen un cap de setmana Premium per a dues persones. La fórmula Premium inclou hotel amb esmorzar, menú de Garoinada, excursió en vaixell d’època, entrades a instal•lacions culturals, un obsequi i un val de descompte de Vins i Licors Grau. Aquesta original campanya es durà a terme durant dues setmanes a cada emissora entre el 20 de gener i el 15 de febrer i, a més del concurs en sí, la pregunta del qual es va repetint al llarg de tot el matí, també inclourà entrevistes amb diverses persones relacionades amb la Garoinada, tals com xefs d’algun restaurant participant de la campanya d’enguany.
Amb la col·laboració de la