L'Agent digital et pot ajudar!

05/10/2021

Tens dificultats per fer tràmits en línea i per buscar feina a través de les noves tecnologies (pc, mòbil, tablet...)?

Què és l’Agent Digital pel treball?

En un context de nova era digital i a més, de pandèmia, l’ús de les noves tecnologies és clau per garantir l’èxit en la recerca de feina i si no s’utilitzen les persones queden molt limitades i perden oportunitats quedant a la cua dels processos de selecció de les empreses en moltes ocasions. 
L'Agent Digital és un nou servei del Servei d’Ocupació Municipal de l'Ipep i l’Ajuntament per donar suport i orientació al ciutadà en l'ús de l'administració digital i la realització de tràmits electrònics per afavorir la cerca de feina. L’objectiu és facilitar la inserció laboral a través de la millora en l’ús de les noves tecnologies.
 
En quins tràmits et pot ajudar?
  • Inscripció o renovació de l’atur (DARDO) entre altres tràmits amb el SOC.
  • Demanar cita prèvia seguretat social, SOC, SEPE…
  • Sol•licitar una vida laboral
  • Creació d’un correu electrònic
  • Com buscar feina per internet. Com donar-me d’alta als portals de cerca
  • Com donar-me d’alta online a la borsa de treball de Palafrugell 
  • Com consultar les ofertes de treball
  • Com apuntar-me a les ofertes de treball
  • Com està al dia de les places publiques per optar a oposicions
  • Com utilizar el mòbil per la recerca de feina. 
  • Com actualitzar i/o fer un CV i/o una carta de presentació
  • Com fer la inscripció online a un curs. 
L’agent digital no realitzarà els tràmits en nom del ciutadà, la seva funció és la de donar suport.
 
Com demanar-ho?
 
El servei és gratuït i només cal demanar cita prèvia a: 972 611820
somi@palafrugell.cat
 
On es fa?
 
A l’IPEP, on hi trobaràs el Servei d’Ocupació Municipal de Palafrugell, ubicat al Carrer Major, número 1 (Sota l’Arxiu Municipal i al costat de l’església). 
 
Quan?
 
Els dimarts i els dijous de 9 a 14h
 
Amb la col·laboració de la