Tens dificultats per fer tràmits en línea i per buscar feina a través de les noves tecnologies (pc, mòbil, tablet...)?
Què és l’Agent Digital pel treball?
En un context de nova era digital i a més, de pandèmia, l’ús de les noves tecnologies és clau per garantir l’èxit en la recerca de feina i si no s’utilitzen les persones queden molt limitades i perden oportunitats quedant a la cua dels processos de selecció de les empreses en moltes ocasions.
L'Agent Digital és un nou servei del Servei d’Ocupació Municipal de l'Ipep i l’Ajuntament per donar suport i orientació al ciutadà en l'ús de l'administració digital i la realització de tràmits electrònics per afavorir la cerca de feina. L’objectiu és facilitar la inserció laboral a través de la millora en l’ús de les noves tecnologies.
En quins tràmits et pot ajudar?
Inscripció o renovació de l’atur (DARDO) entre altres tràmits amb el SOC.
Demanar cita prèvia seguretat social, SOC, SEPE…
Sol•licitar una vida laboral
Creació d’un correu electrònic
Com buscar feina per internet. Com donar-me d’alta als portals de cerca
Com donar-me d’alta online a la borsa de treball de Palafrugell
Com consultar les ofertes de treball
Com apuntar-me a les ofertes de treball
Com està al dia de les places publiques per optar a oposicions
Com utilizar el mòbil per la recerca de feina.
Com actualitzar i/o fer un CV i/o una carta de presentació
Com fer la inscripció online a un curs.
L’agent digital no realitzarà els tràmits en nom del ciutadà, la seva funció és la de donar suport.
Com demanar-ho?
El servei és gratuït i només cal demanar cita prèvia a: 972 611820
somi@palafrugell.cat
On es fa?
A l’IPEP, on hi trobaràs el Servei d’Ocupació Municipal de Palafrugell, ubicat al Carrer Major, número 1 (Sota l’Arxiu Municipal i al costat de l’església).