Amb l'objectiu d'atraure visitants al nostre municipi aquest estiu i allargar la temporada el màxim possible, des de l'IPEP s'està treballant amb una agència de comunicació per crear i desenvolupar una campanya de comunicació digital sobre el destí.
La campanya s'iniciarà a mitjans de juny, data propera al final de la desescalada en què la mobilitat serà menys reduïda, i tindrà una durada de tres mesos. El públic objectiu serà inicialment el català i, a partir de juliol es farà extensa a la resta de l'estat i a zones del sud de França.
Serà una campanya 100% digital que constarà de campanyes display de Google Ads per aparèixer en portals i blogs de turisme, campanyes de Google Ads de cerca de paraules clau, una campanya de publicitat de destinació a Facebook i Instagram ADS derivant trànsit cap al web turístic del municipi i concursos dins d’una mateixa campanya global a Facebook i Instagram ADS. Aquesta serà una de les accions estrella, ja que comptem en poder realitzar uns 25 concursos en forma de pernoctacions i àpats a diferents establiments del municipi que ofereixen aquests premis per fer la campanya més atractiva.
Esperem que aquesta inversió serveixi per desagreujar una mica les conseqüències que aquesta pandèmia està causant al sector turístic, motor clau per a l'economia del nostre municipi.