Qui es mou a les xarxes socials?

05/09/2012

El coneixement dels perfils que fan ús de les xarxes socials, és molt interessant des del punt de vista de les empreses que vulguin promocionar els seus productes o serveis. El passat mes de juny Google va realitzar l'enquesa "Double Ad Panner" d'estudi dels perfils de les persones usuàries.

El coneixement dels perfils que fan ús de les xarxes socials, és molt interessant des del punt de vista de les empreses que vulguin promocionar els seus productes o serveis. El passat mes de juny Google va realitzar l'enquesta "Double Ad Panner" d'estudi dels perfils de les persones usuàries. L’enquesta es va realitzar als Estats Units i es van tenir en compte les següents xarxes socials: Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Tumblr, Reddit, Hacker News, Slashdot, Github, Stack Overflow, Orkut, Quora, WordPress.com, Blogger, Flickr, Myspace, Tagged, Hi5, LiveJournal, Yelp, deviantART, StumbleUpon, Goodreads and Last.fm. Les principals conclusions es resumeixen en: • El 51% dels usuaris/àries de les xarxes socials tenen entre 25 i 44 anys, mentre que un 25% corresponen a la franja dels 45 als 64 anys. • El 65% dels usuaris de Facebook són majors de 35 anys, mentre que a Twitter correspondria el 55% de persones d’aquest grup d’edat i a Linkedin el 75%. • L’edat mitjana de les persones que fan ús de Facebook és de 40,5 anys, mentre que a Twitter és de 37,3 anys i a Linkedin de 44,2. • Les tendències indiquen que cada cop les persones usuàries de Facebook són més grans i per contra, els de Twitter són més joves que fa 2 anys. • El 60% de les persones que podem trobar al Facebook i Twitter són dones. Font imatge: Royal Pigeon. Agost 2012

Amb la col·laboració de la