Les oficines de Turisme de Palafrugell tanquen la temporada amb un lleuger descens de visitants.

01/09/2014

L’augment de visites al portal visitpalafrugell.cat, la nova web de Turisme, evidencia la tendència que cada cop son més les persones que fan les consultes on-line.

Un total de 34.220 persones han visitat les diferents oficines de Turisme de Palafrugell, un 3’5% menys que l’any passat. Aquest lleuger descens contrasta amb l’augment substancial de visites a la nova pàgina web, visitpalafrugell.cat.

En un estiu meteorològicament convuls, les visites a les diverses Oficines de Turisme de Palafrugell han disminuït un 3,5%. Tot i això, la nova Oficina de Turisme de la Pineda Gèlia ha augmentat fins a un 11% el nombre de visitants. La qualitat de les visites també s’ha incrementat, ja que aquestes son de major durada i contingut. L’Oficina de Turisme de Tamariu també ha rebut un increment de visitants de fins a un 9% més que l’any anterior, degut principalment a que s’ha fet notar l’efecte positiu del nou Bus Turístic de Palafrugell, el Julivia Bus, sobre el nucli costaner. Per la seva banda, les oficines de Calella i Llafranc han disminuït lleument el nombre de consultes.

Deixant de banda que enguany el mes de juliol ha sigut un mes fluix en general, i que la meteorologia no ha acompanyat, aquest lleuger descens de visitants s’emmarca en un canvi de tendència en la forma de fer les consultes i la planificació de les vacances per part dels nostres visitants, que utilitzen cada cop més les plataformes digitals. La nova web de turisme de Palafrugell, visitpalafrugell.cat, ha registrat un augment substancial en el nombre de visitants, de pràcticament el doble respecte a l’any anterior, igual que el facebook de Turisme.

Amb la col·laboració de la