La campanya de Rasca l'Unça agafa força

05/07/2013
La segona edició del Rasca l’Unça del passat mes de maig ha fet entrega de 35.000 butlletes amb premis valorats en més de 50.000 euros. El resultat, doncs, ha estat molt positiu, amb una participació superior als 200 establiments. La segona edició del Rasca l’Unça del passat mes de maig ha fet entrega de 35.000 butlletes amb premis valorats en més de 50.000 euros. El resultat, doncs, ha estat molt positiu, amb una participació superior als 200 establiments. Aquests establiments han fet possible el repartiment de premis de diferents categories: - 250 premis “premium” entre els que han destacat entrades pels concerts de Cap Roig, nits d’hotels i menús gratis als diferents restaurants del municipi. - 6.000 € en vals de descompte en compres al Mercat de Palafrugell. - Fins a un 20% de descompte repartits en diferents butlletes per bescanviar als comerços. L’objectiu de la campanya ha estat fidelitzar els clients habituals del municipi, així com l’atracció de nous visitants. Des de l’IPEP aprofitem per agraïr a tots establiments i persones participants en la campanya la seva implicació en els resultats obtinguts. La informació detallada d’aquesta campanya promocional, els premis disponibles i els establiments adherits la podreu trobar a: www.unça.cat
Amb la col·laboració de la