Envian's la teva consulta o subscriu-te al nostre butlletí de notícies:
Pregunta de seguretat:
9 -  = -1

Formació empreses, comerç i ciutadans

EMPRESES , COMERÇ I CIUTADANIA. Formació gratuïta

 

Des de lEspai Empresa i Emprenedoria s’han creat un conjunt de càpsules formatives per tal de potenciar i millorar el coneixement en noves tecnologies i ajudar a optimitzar la gestió del negoci.

Són formacions dirigides a persones autònomes, empreses i públic en general que vulgui aprofundir en una determinada matèria.

Les inscripcions es poden fer a través del següent enllaç  FORMULARI D'INSCRIPCIÓ 

 

Els comerços que assisteixin com a mínim a 3 càpsules formatives diferents, podran gaudir de 4 hores d’assessorament individualitzat realitzat per un professional al punt de venda. Veure els requisits i condicions en el document adjunt a descàrregues recomanades.


FES BRILLAR EL TEU COMERÇ PER NADAL.   4 h

Taller pràctic que et proporciona idees per guarnir el teu establiment per a la campanya de Nadal.

Els objectius del curs són:

  • Millorar l’aparador de la botiga per crear un espai nadalenc.
  • Fer de l’interior un espai amb una exposició de producte molt atractiu.
  • Homogeneïtzar la campanya a tota la botiga i la seva difusió.
  • Aprendre a fer paqueteria més divertida i nadalenca.
  • Assolir coneixements per a crear experiències per als clients durant el Nadal.

Contingut del curs:

  • Atrezzo i elements visuals del comerç que 'fan Nadal'.
  • Col·locació de producte i rotació estratègica segons composició nadalenca.
  • Cartelleria publicitària, de preus i embolcalls més adequada per la campanya de Nadal.
  • Empaquetats pràctics i seductors en sintonia amb la temàtica nadalenca.
  • Uniformitat i estètica del venedor durant el Nadal.

Dilluns 15 d’octubre

Horari: 9h a 13 h

Lloc: Sala polivalent Biblioteca de Palafrugell

 

DONA VISIBILITAT AL TEU NEGOCI A INTERNET.    4 h

Amb aquest curs aprendràs diverses eines que et permetran fer visible el teu negoci a Internet. Des de geolocalitzar-lo a Google fins a poder gestionar les opinions dels teus clients. És important també estar alerta del què diuen de tu els usuaris, per poder atendre i respondre les seves necessitats.

Google My Business, Mapes d'Apple, Alertes de Google, TripAdvisor i Opinions de Google. Una forma global d'acostar-te al món online.

Dimarts 16 i dijous 18 d’octubre

Horari: 14.45 a 16.45 h

Lloc: Centre Municipal d’Educació

A l’aula es disposarà d’algun portàtil, tot i així és recomanable que cadascú porti el seu per tal d’agilitzar la feina i la implementació de les eines apreses.

 


 

VENDRE MÉS I MILLOR. El comerç: Estratègia i disseny.  4 h

L’objectiu és posar en valor el producte i/o servei i aconseguir captar nous clients, convertint l’establiment en una experiència única.

Es treballarà:

  • La proposta de valor
    • La proposta de valor: el nostre compromís; ser interessant per a algú.
    • Definir els motius de visita al nostre negoci.
    • Criteri per prendre qualsevol decisió.
  • L’oferta del nostre negoci: producte i servei
    • Quin ha de ser l’assortiment de la nostra botiga per aconseguir millorar el nombre de visites i les probabilitats de vendre?
    • Quin ha de ser l’assortiment per fidelitzar i mantenir l’interès del nostre client?
  • Exercici pràctic

Dilluns 22 d’octubre

Horari: 9.30 a 13.30 h

Lloc: Sala polivalent Biblioteca de Palafrugell

  

VOLS EMPRENDRE? Descobreix tot el que necessites saber. 4h

Taller participatiu per a persones emprenedores amb o sense idea de negoci, per a conèixer els aspectes a tenir en compte per assolir els objectius.

Descobriràs tots els passos a fer per emprendre, quins són els requisits que no pots oblidar-te, tot allò relacionat amb l’Agència Tributària i la Seguretat Social i a més, podràs resoldre qualsevol dubte concret que necessitis.

Dijous 25 d’octubre

Horari: 9.00 a 13.00 h

Lloc: Centre Municipal d’Educació

 


INSTAGRAM, la xarxa social que guanya més seguidors 4h

Descobreix tots els secrets d’aquesta xarxa social de la mà d’un expert que compta amb 40.000 seguidors.

L’objectiu del curs és:

  • Conèixer a fons l'aplicació Instagram tant en l'àmbit d'usuari com d’empresa.
  • Creació de campanyes publicitàries i estratègia a seguir.
  •  La Bio, compte privat i d’empresa, integració a les xarxes, algoritmes.
  • Ús de programes per mesurar el nostre Instagram, amb anàlisis i estadístiques.
  • Saber retocar les nostres fotos amb Apps, per tal de tenir un Instagram molt acurat.
  • Vídeos, hashtags, compartir Facebook-Twitter, Stories, Missatges directes, Layout, Hyperlapse, Boomerang, Notificacions, Repost i molt més.

Dimarts 6 i dijous 8 de novembre

Horari: 14.45 a 16.45h

Lloc: Centre Municipal d’Educació

A l’aula es disposarà d’algun portàtil, tot i així és recomanable que cadascú porti el seu per tal d’agilitzar la feina i la implementació de les eines apreses.

Aquest curs està ple, en el cas d'estar-hi interessat/da envia'ns un email a: ipep@palafrugell.cat i t'avisarem en el cas que hi hagi alguna plaça disponible.

 

MÉS EFICIÈNCIA = MÉS VENDES.  10h

Aquest curs et dona les claus per a ser un venedor més efectiu.

Objectius del curs:

  1. Conscienciar i motivar als empresaris/empresàries que existeixen espais de millora per potenciar el seu comerç i/o establiment.
  2. Identificar, conèixer i entrenar aquests espais de millora per gestionar el negoci d’una manera més proactiva.

Programa i format

1) Bloc 1: Principis del màrqueting estratègic i tàctic. Com es relacionen les idees de millora?  Sessió-taller.

La sessió es desenvolupa a través d'un cas (taller) inspirat en la realitat. Així durant el taller el participant aprèn a :

  • Analitzar una situació tant des del punt de vista conceptual com numèric.
  • Relacionar les idees de millora amb tàctiques concretes i alineades en el món del comerç de detall.
  • Definir estratègies des d'un punt de vista possibilista i realista.

2) Bloc 2: Què és una bona atenció al client?  Es presenten situacions de la vida quotidiana per analitzar-los i detectar quin és el millor comportament per crear confort. S'analitzen aspectes verbals i no verbals.

  • No verbals: somriure, contacte visual, elegància.
  • 6 comportaments en l'atenció al client: ser positiu, fer-lo sentir especial, sorprendre, escoltar, ajudar, personalitzar.

El 68% dels clients que perdem, és degut a que no estan contents amb el tracte rebut.

 

3) Bloc 3: Coneixent el comprador des del seu perfil psicològic.

A través de la ciència DISC, conèixer 4 perfils de persones i els seus comportaments predictibles, per poder interpretar: com parla? Com és el seu llenguatge corporal? Quins productes compra? Com confia en tu i els teus productes? Què li motiva a comprar? Quins productes compra? Amb quina rapidesa decideix la seva compra? Com confia en el que se li diu i els seus productes? Què li motiva a comprar? Quines preguntes fa? Què facilita la venda?

4) Bloc 4: La venta en el cos a cos. Dues sessions pràctiques. Aquest bloc pretén aportar solucions i destresa quan estàs negociant, suggerint o vencent resistència amb un client.

Metodològicament es treballa a partir de Role play's que són gravats. Els participants es visualitzen individualment, identifiquen espais de millora a través de les tècniques explicades i es torna a provar.

  • La tècnica AIDA per explicar un producte.
  • Els 6 principis de persuasió de Cialdini.
  • Els interessos de la part contrària. La clau de qualsevol negociació.
 

Els dimarts i dijous del 13 al 27 de novembre

Horari: 14.45 a 16.45 h

Lloc: La Pedrera – Plaça Onze de setembre

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

Podeu seguir-nos a les nostres xarxes socials i estar al dia de tot el que anem organitzant.

Facebook: Ipepempresa

Twitter: @Ipepempresa

 

 

               

   

Descàrregues recomanades:

Tots els drets reservats © 2014 IPEP · Contactar
Política de privacitat · Política de cookies
Avís legal · Marketing Digital TIC Serveis