Guia del Comerç Electrònic del Pla iDigital

29/01/2013

El passat 17 de desembre es va presentar el nou projecte tractor del Pla iDigital de la Generalitat i el Consell General de Cambres. L’objectiu és donar a conèixer els avantatges del comerç electrònic a les empreses catalanes i impulsar-ne l’ús perquè aquestes esdevinguin més competitives.

El passat 17 de desembre es va presentar el nou projecte tractor del Pla iDigital de la Generalitat i el Consell General de Cambres. L’objectiu és donar a conèixer els avantatges del comerç electrònic a les empreses catalanes i impulsar-ne l’ús perquè aquestes esdevinguin més competitives. El projecte consta de tres tipus d’activitats: de sensibilització (jornades de difusió i tallers pràctics sobre com l’empresa pot millorar el seu negoci amb la implantació del comerç electrònic); d’orientació (servei d’orientació en l’ús del comerç electrònic mitjançant el Servei d’orientació per a pimes de l’idigital, adreçat a aquelles empreses que ja disposen de presència a Internet però que volen desenvolupar una plataforma de comerç electrònic per millorar vendes) i d’implementació (ajuda en la implementació de plataformes multimarca sectorials i plataformes individuals). Entre les activitats de sensibilització, destaca l’actualització de la guia de comerç electrònic que el projecte posa a disposició de les empreses. Si bé la majoria de petites i mitjanes empreses catalanes, de qualsevol sector d’activitat, ja disposa de presència a Internet, l’ús del comerç electrònic com a eina de competitivitat i instrument d’internacionalització del negoci encara té molt recorregut de millora. A més, actualment, el 25,4% de les empreses catalanes de més de 10 treballadors compra per Internet, però només el 16,6% utilitza el comerç electrònic per vendre els seus productes o serveis. Descarrega't la Guia de Comerç Electrònic

Amb la col·laboració de la