3 nous spots promocionen Palafrugell a les xarxes.

14/07/2016

3 espots signats pel realitzador palafrugellenc Àlex Arza són l’aposta de l’IPEP per promocionar Palafrugell com a destí turístic a les xarxes socials. En menys d’un mes ja han tingut prop de 60.000 visualitzacions.

Des de l’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell es van encarregar i coordinar els tres espots promocionals del municipi: un de genèric, d’1 minut i 20 segons de durada, i dues píndoles de 30 segons cadascuna, una enfocada a l’oferta cultural i l’altre a la natura.

L’encàrrec sorgeix arran de la necessitat de disposar de diferents continguts audiovisuals per utilitzar com a carta de presentació de Palafrugell com a destí turístic en format atractiu. Es busca transmetre experiències: gent experimentant els atractius del municipi, tant els més coneguts com els que ho són menys, mitjançant dues tipologies de producte (cultura i natura) i tres tipus de perfil de visitant: una família, un grup de joves i una parella sènior.

El llançament dels espots es va fer el 17 de juny mitjançant els canals de difusió de Turisme Palafrugell: facebook, twitter, instagram, youtube i la web www.visitpalafrugell.cat. En menys d’un mes, el vídeo ha aconseguit més de 1.600 comparticions al facebook i ja porta prop de 60.000 visualitzacions. Tot un èxit que dóna per assolit l’objectiu principal d’aquests espots: fer arribar al màxim nombre de persones possible que a Palafrugell hi ha opcions per satisfer els gustos de tots els visitants!

Amb la col·laboració de la